Philips Air Performer 8000 series AMF870/15 3-in-1-luchtzuiveraar, -ventilator en -verwarming - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Air Performer 8000 series AMF870/15 3-in-1-luchtzuiveraar, -ventilator en -verwarming op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

SvB31 01-05-2024

Prima apparaat!

Over de Philips Air Performer weinig slecht nieuws. Het is een prima apparaat wat zijn werk goed doet. Ik ben licht astmatisch (astmatische bronchitis) en heb veel positief effect gehad van het filteren en schoonmaken van de lucht, de verkoeling die het apparaat geeft en zelfs (nog geen gebruik van gemaakt) de mogelijkheid om te verwarmen. De installatie gaat eenvoudig (wel de wifi meerdere keren opnieuw moeten installeren) en het apparaat is makkelijk te bedienen ook op automatische wijze.
Prijs is redelijk, wellicht wat aan de hoge kant. Ben benieuwd hoe lang het filer meegaat maar dat gaan we merken.

Pluspunten

• Lucht filteren

Minpunten

• wifi installatie

Ilsevdg 01-05-2024

Fijn apparaat

Ik heb een tijdje de kans gehad om dit product te testen. De Philips Air Performer biedt verschillende functies: verwarmen, verkoelen en luchtcirculatie. Met zijn diverse snelheidsinstellingen past het op elk moment, daarnaast past hij zichzelf ook aan naar behoefte van de kamer. De ventilator heeft een draaihoek van 360 graden, zodat hij de hele kamer kan bedienen. Dit is aanpasbaar via de handige app, waarmee je hem ook op afstand kunt bedienen. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar alles in 1 apparaat. Bovendien heeft de ventilator een strak design dat goed past bij elk interieur.

Pluspunten

• 360 graden draaien
  • App
  • Meerdere functies

Minpunten

• Prijzig

Stef72 29-04-2024

Goed apparaat

Dit apparaat werkt beter dan verwacht, verwarmt erg goed en nog belangrijker misschien, heel snel.
Het reinigen van de lucht werkt ook heel goed, dit kan je zelf instellen hoe snel dat gebeurt door de ventilator sneller of langzamer te zetten. Mooi design en is super handig in gebruik, op lage stand hoor je het apparaat nauwelijks, wat ook heel erg prettig is.

• Verwarnt snel
  • Stil

Minpunten

• valt soms in storing

Karolina 27-04-2024

Ik heb deze Philips drieën een uitgebreid mogen uitproberen. Ik ben blij verrast van de vele mogelijkheden en de gebruiksvriendelijkheid van de app. Die zijn van deze Philips is erg mooi en past prima in de woning. hij is licht in gewicht waardoor je makkelijk kan verplaatsen naar een andere kamer. De verwarming van de ruimte gaat snel en de lucht is niet droog. De zuivering gaat geluidloos en heeft ook een mogelijkheid tot nachtmodus waardoor je heerlijk kan slapen en je slaapkamer wordt gereinigd. Het enige is dat ik de airco functie niet heb kunnen uitproberen. Als je op zoek bent naar een drie in een raad ik deze zeker aan je.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • 3 in 1

Minpunten

• Geen energieverbruik zichtbaar

Berry111 26-04-2024

Zoek je een luchtreiniger? Zoek niet verder.

Na vier weken de Philips Air Performer 8000 series AMF870/15 te hebben mogen testen via Review.nl, ben ik verheugd om mijn ervaring te delen. Met zeven honden in huis is het een uitdaging om de lucht fris en schoon te houden, maar dit apparaat heeft mijn verwachtingen overtroffen.(Heb al meerde merken gehad)
De werking van de Philips Air Performer 8000 is buitengewoon goed. In alle standen blijft de lucht gezuiverd worden, zelfs met de constante aanwezigheid van mijn honden. Het apparaat verwijdert effectief stof, pollen en andere verontreinigingen uit de lucht, wat zorgt voor een comfortabele en gezonde leefomgeving. Ik merk een duidelijk verschil in de luchtkwaliteit in mijn huis, wat me gemoedsrust geeft over de gezondheid van zowel mijn honden als mezelf.
Naast luchtzuivering biedt de Philips Air Performer 8000 series ook ventilator- en verwarmingsfuncties. Deze extra functies maken het apparaat tot een veelzijdige aanvulling op mijn huishouden. De ventilator zorgt voor verfrissende lucht tijdens warme dagen, terwijl de verwarming een aangename temperatuur in de kamer creëert tijdens koudere maanden. Het is echt een alles-in-één oplossing die het hele jaar door nuttig is.
Ik had al de Philips AC3039 in huis, en ik kan nu beide Philips-apparaten bedienen via de Air+ app. Dit maakt het beheren van de luchtkwaliteit in mijn huis nog gemakkelijker en handiger. De mogelijkheid om de apparaten op afstand te bedienen en aan te passen aan mijn behoeften is een groot voordeel.
De Philips Air Performer 8000 is eenvoudig te installeren en te gebruiken. De gebruiksvriendelijke interface en de Air+ app maken het aanpassen van instellingen een fluitje van een cent. Bovendien is het apparaat stil in gebruik, zelfs in de hoogste standen, waardoor het ideaal is voor gebruik in de woonkamer of slaapkamer zonder storingen.

Pluspunten

• Werking
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Is geen klein apparaat

Marten1985 24-04-2024

Philips AMF870/15 3in1

De luchtreiniger mochten we een aantal weken testen. Omdat we een aantal mensen met allergieën in huis hebben leek ons dit een erg fijn apparaat. En dat klopt ook! Het lijkt er echt op dat degenen met allergieën minder last hebben. Het is dan ook een zeer uitgebreid apparaat met een mooi design.
Via de app kan je alles gemakkelijk instellen én bedienen. In de app kan je daarnaast ook mooie overzichten vinden, zodat je precies kan zien wat het apparaat allemaal doet. Zo meet het apparaat bijvoorbeeld vocht, gas, allergenen en PM2.5 uit de lucht.
Naast het reinigen van de lucht kan het apparaat ook verwarmen, ventileren en blazen. En heel fijn; in de nachtstand is het erg stil! En gebruikt maar tussen de 5 en 8 Watt.

Naast het mooie design is het wel een groot apparaat. Het filter zit onderin, wat zo ongeveer het hele 'dichte' gedeelte in beslag neemt. Het zal dus ook wel echt nodig zijn.

Al met al, zeker de moeite waard!

Pluspunten

• App/ Afstandsbediening
  • Stil
  • Verwarmen
  • Dient ook als een ventilator.
  • Uitgebreide meting

Minpunten

• hoog/groot
  • Zwaar

f*******@h********** 24-04-2024

Ik heb de Philips Air Performer 8000 series AMF870/15 3-in-1-luchtzuiveraar, -ventilator en -verwarming als tester gekregen en moet zeggen dat het boven mijn verwachtingen zijn werk doet. Voor namelijk met deze koude dagen in de lente verwarming functie doet zijn werk heel erg goed. Hij detecteert van zelf lucht kwaliteit en past automatisch zich aan. 's avonds hoor je hem niet werken terwijl hij zijn werk gewoon doet heeft een slaapstand. En nu afwachten met warme dagen hoe hij zal verkoelen. Sinds Philips Air Performer 8000 series AMF870/15 3-in-1-luchtzuiveraar, -ventilator en -verwarming in huis is moet ik zeggen dat wij geen last meer hebben van stof die in het huis rond vliegt. Alles wordt netjes gezogen in het filter.

Top product.

Pluspunten

• Slaapstand met stille werking
  • Automatisch aanpassen voor de beste resultaten
  • Real-time feedback over de luchtkwaliteit

Mare 21-04-2024

Goed product met veel functies en handig te besturen

Ik heb het product een paar weken kunnen uitproberen. Toen ik het ontving, moest ik eerst even ontdekken waar alle knopjes voor dienden en hoe ik de app moest verbinden, wat in het begin wat lastig was maar uiteindelijk heel handig bleek te zijn! In eerste instantie was ik ook niet helemaal zeker of het product ook koeling bood, ondanks dat er stond dat het apparaat verkoeling biedt. Uiteindelijk bleek het alleen "snelle" lucht af te geven en geen koele lucht. Desondanks ben ik over het algemeen heel positief over dit product, omdat het doet wat het moet doen. Mijn buurman rookt veel en de geur dringt goed door in mijn kamer. Zodra ik dit apparaat aanzet, verdwijnt de geur binnen no-time. Ook zijn mijn allergieën aanzienlijk verminderd door de circulatieoptie van dit apparaat. Daarnaast heeft het een mooi design en neemt het niet veel ruimte in beslag in de breedte. Er zijn veel opties die je zowel met de afstandsbediening als met de app kunt bedienen, wat erg handig is! Persoonlijk heb ik vooral de app veel gebruikt. In de app kun je ook zien hoe de luchtkwaliteit in je kamer is en meldingen ontvangen, bijvoorbeeld wanneer er te veel gas in de lucht zit. Ik heb één keer meegemaakt dat de app niet goed verbond met het apparaat. Helaas heb ik nog steeds geen idee wat het probleem was, maar na van alles te hebben geprobeerd, is het gelukkig weer verbonden. Het apparaat maakt wel nogal wat geluid wanneer je het op de hoogste stand zet, maar wanneer je de slaapmodus inschakelt, valt dit erg mee. Al met al ben ik erg blij met dit apparaat omdat het goed zijn werk doet (geuren verwijderen, pollen laten verdwijnen, snelle lucht afgeven, verwarmen) en makkelijk te besturen is!

Pluspunten

• App
  • Veel functies
  • Werkt goed

Minpunten

• Geluid
  • Geen airco

TessaL34 17-04-2024

Multifunctionele luchtreiniger

Met dit multifunctionele apparaat kan je de lucht reinigen, verkoelen en verwarmen. Wat ik heel prettig vond, is dat hij heel makkelijk in te stellen is. Wanneer hij uitgepakt is (uit de toch wel erg grote doos), zet je hem neer met de stekker in het stopcontact, installeer je de app en dan ben je eigenlijk al klaar. Hij begint zelf met het meten van de luchtkwaliteit en past daar zijn werking op aan. In de app kan je op ieder moment de gemeten waardes van de AeraSense-sensoren aflezen. Ik heb dit product mogen testen. Tijdens dit testen al leer de voorspellende AI functie dat we elke dag rond dezelfde tijd koken, dus dat hij dan iets harder moet werken om de luchtkwaliteit goed te houden. Hij werkt muisstil, en wanneer hij op de achtergrond draait, hoor je hem eigenlijk totaal niet. Ik heb de slaapstand niet heel uitgebreid gebruikt, maar ben al onder de indruk hoe weinig geluid er is op de laagste stand. Qua ontwerp is hij best breed, maar wel strak. Hij staat heel netjes in de woonkamer.

Pluspunten

• Muisstil

k*****************@g******** 16-04-2024
Deze 3 in 1 ventilator van Philips is een handig maatje voor in huis. Het is wel een groot maatje. De levering geschiedt in een enorme doos maar gelukkig is de ventilator wel een slag kleiner! Ik mocht deze ventilator testen.

Het design is slank, modern en futuristisch. Stekker in het stopcontact en je kunt meteen aan de gang. Via het display wordt o.a. aangegeven in welke stand de ventilator staat. De bediening kan zowel met de meegeleverde afstandsbediening als met de app. Ook het installeren en verbinden met de app is een fluitje van een cent met duidelijke instructies.

De ventilator maakt op de hoogste stand best wat lawaai maar produceert dan ook een hoop luchtverplaatsing. Op de stilste stand (slaapstand) hoor je het apparaat amper en kun je dit apparaat dus ook goed gebruiken in de slaapkamer. Je merkt meteen dat er een afname is van pollen e.d. want ik had veel minder last van niezen.

Via de app blijf je goed op de hoogte van de luchtkwaliteit. Zodra je b.v. gaat koken zie je zowel op het display als in de app dat de luchtkwaliteit achteruit gaat. Het apparaat is zo in te stellen dat de machine op dat moment harder gaat werken om de lucht te reinigen. Eigenlijk heb je er dus geen omkijken meer naar zodra je het apparaat goed hebt ingesteld. Op dat gebied is dit apparaat dus eigenlijk heel slim!

Al met al is dit apparaat echt een alleskunner. In de zomer verkoelt het de kamer, in de winter kun je de ruimte verwarmen (dit gaat echt best snel!) en daarnaast kun je het hele jaar door de lucht laten zuiveren met dit apparaat. Erg blij mee dat ik nu nog maar 1 apparaat nodig heb voor verschillende doeleinden!